Sunday 13 April 2008

www.kapasitor.net

pada 9hb April 2008
kapasitor kamuniti telah bejaya ditemui secara tdk sengaja apabila berlayar layar tanpa tujuan di ruang maya.
pada tarikh itu juga saya telah mula membuang sampah di komuniti itu.


peluang yang menarik utk cuba melihat penerimaan dunia liar.
ada ruang utk
cerpen.
cerita pendek.
blog.
puisi.
karya dijamin hak cipta.
ruang komen dan penilaian.
komuniti yg suportif.
laman yg masih baru dn akan terus maju kehadapan barangkali.

jadi silalah semua mencuba menikmati :

www.kapasitor.net

10 comments:

Ami said...

Author's kat sana hebat-hebat siot. Gila seram nak join

Anonymous said...

henjut je.

haha

mana byl?

nak tanya buku ni.

Ami said...

Malam ni byl datang.

kaisu said...

btul la ami..
takot gak baca hasil2 karya mereka dlm tue..
tajam2 maknanyer...
seram siot!!!

Anonymous said...

Vēnī, vīdī, vīcī

hahaha!

oi kaisu.
terjun la sekali!

kaisu said...

aku da bukak da...
da try sign in da..
xtaula bleh folow ke x...
tgk pada keadaan aku dulu...
bkn senang beb!
malu aku nanti...

Anonymous said...

ko ingat aku tak malu ke???

hahaha!

Johari Rahmad said...

salam,

nama saya johari, sy founder Kapasitor menggunakan nick jojo dalam Kapasitor.

Anda semua tak perlu gusar, bimbang dan risau tentang authors dlm Kapasitor. Sy percaya semua orang perlu diberi ruang yg sama rata utk berkarya.

Even authors yg hebat2 dalam Kapasitor juga masih ada ruang banyak yang mereka perlu belajar. Kita harus buang perasaan takut, sebab selagi kita tak cuba, kita takkan tahu apa akhirannya.

terima kasih kepada owner blog ini kerana berkongsi Kapasitor dengan rakan2 anda.

Anonymous said...

ha kau

founder dh siap explain tu.hoho

semuga maju jaya kpd brader jojo.

Johari Rahmad said...

thanks pendeta gila,

good luck juga utk korang semua ;)