Tuesday 1 April 2008

lari lari aku dalam pelarian

8 comments:

Ami said...

Kira sekarang ni dah dapat lari dari ur past la?
Ke lalala~?
Ke...tengah lari lagi?
Ke...tengah benti rehat jap?
Ke...
Ke..lopey!!

broken_nigina said...

perlu ke lari?
bawa saja masa lepas bersama,itu diri kita,kan?
tapi kalau masa lepas menghalang dari capai masa depan,then maybe u should run faster.
run,run,run..
lari laju-laju!

Anonymous said...

gO gOO!!!
chayOK! chyOOkkk!!! q;-)

pandagumuk. said...

titik penamatnya di mana?

AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

laju mana KAU belari, bayang-bayang masa lalu itu adalah KAU sendiri.. berhenti.

kaisu said...

akhirnya ada gak entry bru dr en loba..aku ternanti2 luahan rasa dr kamu..

lari lari aku..
lari tinggalkan...
tinggalkan sume ini..
tuk mencari..
ketenangan..
aku pergi tinggalkan..
tinggalkan kau sendiri...
ku pergi..
kini ku pergi..
tinggalkan....
sendiri...

Unknown said...

hehe...yek yek je semua comment loba lari lah ape lah, last2 loba cakap pasal komik tu kelakar, tu je.. kelakar/// hahaha!

Anonymous said...

yeahh chayokkk.

titik penamat ialah nafas terakhir.

mana boleh berhenti.tak boleh duduk diam pon.

entri post ini bukan ciptaan aku.harap maklum.

strip komik ni antara pebret aku.

lawak dia mcm bangang.

heheh.

selamat menikmati.

hahaha ijat siot